Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

torsdag 5 juli 2012

SOON...



Just nu håller jag på att packa som en galning. Tidigt på lördag morgon bär det nämligen av till Österlen och sköna Skåneland. Oj, vad mycket vi måste ha med oss. Bilen kommer att fullkomligt stuvas med blöjor, UV-dräkter, parasoller, badkläder, leksaker och andra "bra-att-ha-saker" Innan vi fick barn var packningen betydligt mindre kan jag lova.Vad hände? När jag var singel räckte det med en tandborste och lite underkläder. Det här året har vi och tre andra barnfamiljer hyrt ett enormt hus utanför Borrby. Gissa om det kommer att bli high life!? Massor av god mat, sol (förhoppningsvis),spring i benen, loppisar och annat smått och gott kommer veckan att bjuda på. Min lilla kamera kommer att gå varm. Massor med fina bilder och bra tips kommer jag att dela med mig av här på bloggen!

//Soon we will take off to my Österlen in southern sweden. We rent a house together with three other families.  I promise to share lovely pics on my blog!//

3 kommentarer:

  1. Ni är så välkomna till vårt vackra Skåneland!
    Kram Anita

    SvaraRadera
  2. Hey ! I have something for you today on my blog. I hope you will enjoy !

    SvaraRadera