Välkommen till min blogg!

Mitt foto
Jag heter Charlotte och bor i centrala Göteborg, där jag driver en butik. Vid sidan om arbetar jag som inredare och stylist. Så länge jag kan minnas har jag varit helt galen i allt som är vackert. I åratal har jag samlat bilder på vackra hem, möbler, konst...ja allt som gör mig glad och som får min kreativitet att blomma. Min blogg är ett sätt för mig att arkivera det jag gillar och som inspirerar mig! Självklart vill jag dela med mig av detta till andra som är som mig ;-) Jag blir jätteglad om du skriver lite sköna kommentarer till mina inlägg! Love from Blackbird

söndag 4 september 2011

A HOME WITH SPOTS OF COLOR





Det här sköna hemmet tillhör den danska graffitikonstnären, Frederik Lassen. Han har i 15 års tid målat graffiti runtom i Europa och går då under namnet Clean. Det är hans tag. Konsten i hans lägenhet är såklart hans egna verk.

This beautiful home belonging to the danish graffiti artist, Frederik Lassen. In 15 years he has painted graffiti all over Europe and goes under the name Clean. It is his tag. The art in his apartment is of course his own works.

Bilder via Boligmagasinet



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar